^ Na górę

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

ZSP Poniszowice

Witamy serdecznie na Naszej zimowej stronie internetowej :)

Odwiedziło nas:

Twoje IP: 54.82.81.154
Server Time: 2017-12-11 07:22:40

Gościmy:

Odwiedza nas 39 gości oraz 0 użytkowników.

Warto zobaczyć:

20170529 12561029 i 30 maja pojechaliśmy na wycieczkę. Mieliśmy zamiar pozwiedzać baaaardzo dużo i zrealizowaliśmy to w 100%.

Ale po kolei... z pod szkoły po pożegnaniu wszystkich zebranych :) ruszamy do Krakowa. Trasa mija szybko i miło. Po dwóch godzinach jesteśmy u smoka :). Kraków zwiedzamy "Trasą Królewską" jak na "królów" przystało... Smok, Wawel, Planty, Rynek, Sukiennice, Kościół Mariacki, Brama Floriańska, Barbakan. No było co chodzić i wrażeń niemało. Trochą zmęczeni upałem i zwiedzaniem, lecimy na nocleg do Ojcowa.

Drugi dzień typowo "Jurajski"... zaczynamy od Groty Łokietka (dla niewtajemniczonych... to taka jaskinia :) ) SUUUPER! tylko trochę zimno. Jak zawsze w jaskini  +7 a na zewnątrz około 28. Ale mamy ciepłe bluzy! jesteśmy przygotowani na wszystko! jak prawdziwi turyści. 20170530 165539Po jaskini, schodzimy szlakiem przez Bramę Krakowską, Źródełko Miłości :) na Ruiny Zamku w Ojcowie. Po zwiedzaniu znajdujemy naszego busa i jedziemy do Pieskowej Skały. Tutaj zwiedzamy pałac i schodzimy pod Maczugę Herkulesa. No jak by inaczej :) Głodni i zmęczeni jedziemy coś zjeść (choć mieliśmy się odchudzać ale... co tam zaczniemy od jutra ). Na niebie zaczynają pojawiać się coraz bardziej niepokojące chmury. Ale nie odpuszczamy! Jedziemy na Zamek w Ogrodzieńcu. Jest pięknie... piękne widoki, słoneczko i wędrówki po ruinach raz w górę, raz w dół.

Niestety ale niebo coraz ciemniejsze i z daleka słychać pomruki burzy. Jeszcze tylko sala tortur :) no i obiecane atrakcje: tor saneczkowy, dom strachów, szybkie lody i wracamy do autokaru. Ruszamy i... zaczyna padać :) ale teraz już może!

Super przygoda z super dzieciakami!

PS. albo młodszą młodzieżą! bo oni nie lubią terminu dzieciaki :)

Więcej zdjęć w FOTO GALERII  Uwaga!  tam jest kilka stron ze zdjęciami (jak zawsze) i najlepiej na dole strony włączyć w okienku POKAŻ: opcję WSZYSTKO. Miłego ogladania :)

Copyright © 2017 SP Poniszowice Rights Reserved.